Producenci
Promocje
+Buty komunijne (rozm. 36)
+Buty komunijne (rozm. 36)
139,90 zł 129,90 zł
Buty dla dziewczynki 28-30
Buty dla dziewczynki 28-30
159,90 zł 129,90 zł
+Buty komunijne dla dziewczynki (rozm. 33-36)
+Buty komunijne dla dziewczynki (rozm. 33-36)
139,90 zł 129,90 zł
+Klapki z ozdobami
+Klapki z ozdobami
56,90 zł 45,00 zł
Majtki 3 sztuki dla dziewczynki
Majtki 3 sztuki dla dziewczynki
48,00 zł 31,20 zł
+Majtki 3 sztuki dla dziewczynki
+Majtki 3 sztuki dla dziewczynki
48,00 zł 31,20 zł
+Czapka wiosna-jesień
+Czapka wiosna-jesień
29,90 zł 28,90 zł
+Komin
+Komin
59,90 zł 56,90 zł
+Buty komunijne dla dziewczynki (rozm. 34-36)
+Buty komunijne dla dziewczynki (rozm. 34-36)
139,90 zł 129,90 zł
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

    1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
    2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym konsument otrzymał przesyłkę.
    3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi wypełnić formularz zwrotu, a następnie wraz towarem i dowodem zakupu odesłać go na adres sklepu.
    4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na naszej stronie

      >>POBIERZ FORMULARZ ZWROTU<<

      SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
    5. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi KOSZTY TOWARU.
    6. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona

      A. po otrzymaniu towaru w terminie 14 dni, bez wad, bez śladów użytkowania, z oryginalnymi metkami oraz z dowodem zakupu

      B. przelewem na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego

    7. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Starodomaszowska, nr 20 lok. U9 25-315 Kielce niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia zakupu. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
    8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

 

>>POBIERZ FORMULARZ ZWROTU<<

 

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: babyluxkielce@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Starodomaszowska, nr 20 lok. U9 25-315 Kielce .

Podstawą do reklamacji jest przedstawienie dowodu zakupu - paragon, faktura

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Starodomaszowska, nr 20 lok. U9 25-315 Kielce

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl