

Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
-
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym konsument otrzymał przesyłkę.
- Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi wypełnić formularz zwrotu, a następnie wraz towarem i dowodem zakupu odesłać go na adres sklepu.
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na naszej stronie
>>POBIERZ FORMULARZ ZWROTU<<
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY - W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi KOSZTY TOWARU.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona
A. po otrzymaniu towaru w terminie 14 dni, bez wad, bez śladów użytkowania, z oryginalnymi metkami oraz z dowodem zakupu
B. przelewem na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego
- Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Starodomaszowska, nr 20 lok. U9 25-315 Kielce niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia zakupu. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- W przypadku wyboru dostawy do Paczkomatu nie odebranie paczki wiąże się z obciążeniem Konsumenta kosztami przesyłki w obie strony.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: babyluxkielce@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Starodomaszowska, nr 20 lok. U9 25-315 Kielce .
Podstawą do reklamacji jest przedstawienie dowodu zakupu - paragon, faktura
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Starodomaszowska, nr 20 lok. U9 25-315 Kielce
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.