

Regulamin sklepu internetowego Baby Lux Kielce
Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Zakupy w Sklepie
§ 4 Płatności
§ 5 Realizacja zamówienia
§ 6 Prawo odstąpienia od umowy
§ 7 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 8 Reklamacje
§ 9 Dane osobowe
§ 10 Zastrzeżenia
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep - sklep internetowy Baby Lux Kielce prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://babyluxkielce.pl.
Sprzedawca - przedsiębiorcy wpisani do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej:
- Ewelina Kisiel, NIP 6572621226, nr REGON 367755145, działający pod nazwą BABY LUX Ewelina Kisiel,wspólnik s.c. "BABY LUX" Spółka Cywilna Szlufik Magdalena, Kisiel Ewelina - wspólnik spółki cywilnej
- Magdalena Szlufik, NIP 6572701942, nr REGON 260653692, działający pod nazwą Magdalena Szlufik wspólnik spółki cywilnej "BABY LUX" - wspólnik spółki cywilnej
prowadzący działalność w ramach spółki cywilnej pod nazwą "BABY LUX" Spółka Cywilna Szlufik Magdalena, Kisiel Ewelina z siedzibą pod adresem ul. Starodomaszowska, nr 20 lok. U9 25-315 Kielce, NIP 6572931323, nr REGON 367760057.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: ul. Starodomaszowska, nr 20 lok. U9 25-315 Kielce
- Adres e-mail: babyluxkielce@gmail.com
- Telefon: 607054055
§ 3 ZAKUPY W SKLEPIE
- Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT.
- Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
- Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
- Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
- Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto, dzięki temu będzie miał możliwość przeglądania historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenia statusu zamówienia, samodzielnej edycja danych Kupującego, jak również możliwość uzyskania specjalnych rabatów. W celu dokonywania zakupów w Sklepie należy zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto.
§ 4 PŁATNOŚCI
- Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
- Za pośrednictwem platformy płatniczej:
- BlueMedia S.A.
- Za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
- w sytuacji, gdy paczka pobraniowa nie zostanie odebrana - Zamawiający pokrywa wszelkie koszta wysyłki oraz odsyłki paczki (na zwrot kosztów Zamawiający ma 2dni robocze)
- w sytuacji, gdy paczka pobraniowa nie zostanie odebrana, a Zamawiający nie zobowiązał się do zwrotu należności, sklep Baby Lux SC ma prawo skierować zadłużenie na drogę sądową
- Kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
-
Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, MaestroW przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
§ 5 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad z dowodem zakupu.
- W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
- W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- Towary zakupione w Sklepie dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Kupujący może odebrać towar osobiście w siedzibie firmy w godzinach jej otwarcia.
- W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.
§ 6 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym konsument otrzymał przesyłkę.
- Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi wypełnić formularz zwrotu, a następnie wraz towarem i dowodem zakupu odesłać go na adres sklepu.
- Zwrot butów i akcesoriów wysłanych w oryginalnych opakowaniach przyjmujemy tylko i wyłącznie w tych samych, oryginalnych, nie zniszczonych opakowaniach.
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na naszej stronie
>>POBIERZ FORMULARZ ZWROTU<<
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY - W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi KOSZTY TOWARU.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona
A. po otrzymaniu towaru w terminie 14 dni, bez wad, bez śladów użytkowania, z oryginalnymi metkami oraz z dowodem zakupu
B. przelewem na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego
- Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Starodomaszowska, nr 20 lok. U9 25-315 Kielce niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia zakupu. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
§ 7 REKLAMACJE
- W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania towaru.
- Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
- Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
- Żądać usunięcia wady
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
- Podstawą do reklamacji jest przedstawienie dowodu zakupu - paragon, faktura
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na swój koszt, na adres ul. Starodomaszowska, nr 20 lok. U9 25-315 Kielce.
- Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
§ 8 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
§ 9 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
- Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
"BABY LUX" Spółka Cywilna Szlufik Magdalena, Kisiel Ewelina
ul. Starodomaszowska, nr 20 lok. U9 25-315 Kielce
adres e-mail: babyluxkielce@gmail.com
- Ja ......................................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
....................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................
- Data odbioru .........................................................................................................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta(ów) .....................................................................................................................................................................
- Adres Konsumenta(ów) ......................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.
Regulamin konta
Regulamin konta w sklepie Baby Lux Kielce
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Konto
§ 4 Reklamacje
§ 5 Dane osobowe
§ 6 Zastrzeżenia
§ 1 DEFINICJE
Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy Baby Lux Kielce prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://babyluxkielce.pl
Sprzedawca - przedsiębiorcy wpisani do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej: prowadzący działalność w ramach spółki cywilnej pod nazwą "BABY LUX" Spółka Cywilna Szlufik Magdalena, Kisiel Ewelina z siedzibą pod adresem ul. Starodomaszowska, nr 20 lok. U9 25-315 Kielce, NIP 6572621226, nr REGON 367755145. .
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: ul. Starodomaszowska, nr 20 lok. U9 25-315 Kielce
- Adres e-mail: babyluxkielce@gmail.com
- Telefon: 607054055
§ 3 KONTO
- Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
- Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego, jak również możliwość uzyskania specjalnych rabatów.
- W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
- W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
- Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
- W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: babyluxkielce@gmail.com, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
§ 4 REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail babyluxkielce@gmail.com.
- Podstawą do reklamacji jest przedstawienie dowodu zakupu - paragon, faktura.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
§ 5 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
§ 6 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
- W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
- Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
- konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
- poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
- zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.